juni 24, 2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • instagram
  • Väntar på att kurserna hämtas..
  • New York
  • London
  • Moscow
  • Tokyo
  • Stockholm
  • Sydney
  • Delhi
  • Bangkok

H&M:s Afound fortsätter planering för expandering

Veckan har kommit för öppning av H&M:s storsatsning Afound. Där de öppnar nu på torsdag på Drottninggatan. Sedan fortsätta med 6 butiker runt om i Sverige under året.

Planen för expanderingen kommer fortsätta under 2019, där de kommer börja med norra Europa sen gå ner mot resterande av Europa.

Vid start av verksamheten så kommer ett utvalt sortiment säljas för dam, herr och inredning. Senare i år kommer sortimentet för barn. Utbudet ska väljas av modeteam och stylister, så att känslan för outlets eller stora varuhus undviks. Tanken är att affären ska vara 50% fysisk handel och 50% online.

Afound meddelar att det som gör de unika från sina konkurrenter är att de har ett utbud och varumärken som ingen annan aktör har.

Nu är det bara några få dagar kvar innan vi kan se vad som kommer att hända på börsen.

ads
Föregående «
Nästa »

 
 
 
 
 
 
 
 

ads